Nidas Kaniušas ir Laura Sabaliauskaitė, „(Ne)Privaloma“, 2017 m.

Vilnius | 6121PX011

Gebėjimai

• Savarankiškai kurti, pasitelkiant animacijos technologijas bei kitas medijas;
• Taikyti grafines ir kompiuterines animacijos technologijas, tūrinio vaizdo ir virtualiosios tikrovės (2D, 3D, VR/AR, 360 vaizdas) bei kitas naująsias technologijas;
• Kritiškai vertinti šiuolaikinių technologijų gausą bei panaudoti netradicines ir animacijai dar netaikytas raiškos formas (angl. glitch culture, hacking, guerilla projection mapping, optical graffiti);
• Įgyti animacijos, laiku paremtų (angl. time-based) medijų krypties šiuolaikiniame mene ir išplėstiniame kine žinių.

Privalumai

• Vienintelė tokia bakalauro studijų programa Lietuvoje;
• Galima naudotis šiuolaikinėmis technologijomis – virtualiosios ir išplėstinės tikrovės įrankiais, tūrinio, 360° vaizdo registravimo ir lazerinėmis sistemomis;
• Galima kurti tradicinę 2D/3D, sustabdyto kadro ir karpinių animaciją, eksperimentuoti išplėstinio kino lauke;
• Galima dalyvauti meniniuose projektuose, parodose, animacijos festivaliuose ir konkursuose;
• Galima tęsti studijas magistrantūroje.

Karjeros galimybės

• Dirbti animacijos, grafinio dizaino studijose, reklamos agentūrose, vaizdo žaidimų studijose, kine, kultūrinėse, kūrybinėse industrijose ir pan.;
• Dirbti laisvai samdomu menininku (angl. freelancer).