Grafinio dizaino studentė Gabrielė Račkauskaitė sukūrė 2021 m. Lietuvos kultūros sostinės - Neringos - prekės ženklą

Sveikiname VDA Klaipėdos fakulteto grafinio dizaino programos studentę Gabrielę Račkauskaitę, sukūrusią 2021-ųjų metų Lietuvos kultūros sostinės - Neringos - prekės ženklą.

Šio prekės ženklo sukūrimas buvo studentės bakalaurinis darbas (darbo vadovas lekt. Martynas Lapas). Su G. Račkauskaitės sukurtu prekės ženklu vėliau dirbta ieškant patrauklesnio užrašo, tobulinant vizualizaciją. Kuratoriai: prof. Alvydas Klimas, lektorius M. Lapas.

Kultūrinius Neringos išteklius pristatantis vizualinis identitetas sukurtas apjungiant kertinius Kuršių nerijos tapatybės simbolius.

Pirminį prekės ženklo sluoksnį formuoja baltiškos saulės, gintarinio skridinio, ugnies žiežirbų rato, degant nendrinėms skulptūroms per rudens lygiadienio ir Baltų vienybės dienos šventę, simbolių apjungimas. Šių simbolių spalvinės paletės nulemia ir pirmo plano spalvinį ženklo sprendimą. Antro plano ženklo spalva sudaryta apjungus mėlžole dažytų rūbų spalvą su Kuršių marias kasmet nudažančių dumblių spalva.

Atspindint legendą apie milžinę Neringą, kuri iš savo prijuostės pildama smėlį suformavo Kuršių neriją, ženklas smulkinamas iki smėlio grūdelių, išlaikant jau numatytą formą. Taip sukuriamas ženklo trapumo ir nuolatinio kintamumo įspūdis.

Prekiniame ženkle taip pat įkomponuoti Neringos gyvenviečių simboliai, kurie matomi  ir miesto herbe.

Kartu su ženklu parengtas prekės vizualinis vadovas, dar kitaip vadinamas stiliaus knyga (angl. brandbook), kuris padės išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Su Neringos – Lietuvos kultūros sostinės 2021 metais prekės ženklo idėja bei naudojimo galimybėmis kviečiama susipažinti visuomenė. Pristatymas vyks gruodžio 19 d., ketvirtadienį, 10 val. Neringos savivaldybės tarybos posėdžio pradžioje (Savivaldybės posėdžių salėje, I aukšte).