• Naujienlaiškis
  • STOJANČIŲJŲ REGISTRACIJA Į EGZAMINUS NUO BIRŽELIO 1 D. iki 27 D. 12.00 val., nuotoliniai pokalbiai 06.29-07.02

    Aktualiausios naujienos  PROGRAMOS FACEBOOKE

    PROGRAMOS TIKSLAS

    Studijų programa skirta rengti menininkus animatorius, gebančius savo kūrybai pritaikyti tiek įprastas grafines, tiek kompiuterines animacijos technologijas, galinčius įgyvendinti individualius projektus ir dalyvauti kolektyviniuose kūrybiniuose projektuose, kritiškai mąstyti, reflektuoti ir reprezentuoti savo kūrybinę veiklą.

    GEBĖJIMAI

    • Savarankiškai kurti, pasitelkiant animacijos technologijas bei kitas medijas;
    • Taikyti grafines ir kompiuterines animacijos technologijas, tūrinio vaizdo ir virtualiosios tikrovės (2D, 3D, VR/AR, 360 vaizdas) bei kitas naująsias technologijas;
    • Kritiškai vertinti šiuolaikinių technologijų gausą bei panaudoti netradicines ir animacijai dar netaikytas raiškos formas (angl. glitch culture, hacking, guerilla projection mapping, optical graffiti);
    • Įgyti animacijos, laiku paremtų (angl. time-based) medijų krypties šiuolaikiniame mene ir išplėstiniame kine žinių.

    ​PRIVALUMAI

    • Galima naudotis šiuolaikinėmis technologijomis – virtualiosios ir išplėstinės tikrovės įrankiais, tūrinio, 360° vaizdo registravimo ir lazerinėmis sistemomis;
    • Galima kurti tradicinę 2D/3D, sustabdyto kadro ir karpinių animaciją, eksperimentuoti išplėstinio kino lauke;
    • Galima dalyvauti katedros ir partnerių meniniuose projektuose, parodose, animacijos festivaliuose ir konkursuose;
    • Vyksta praktikos Nidos meno kolonijoje, Panemunės pilyje, Liepojos universiteto MPLab ir kitose vietose.
    • Galima tęsti studijas medijų meno magistrantūroje.

    KARJEROS GALIMYBĖS

    • Dirbti animacijos, grafinio dizaino studijose, reklamos agentūrose, vaizdo žaidimų studijose, kine, kultūrinėse,  kūrybinėse industrijose ir pan.;
    • Plėtoti menininko ar laisvai samdomu kūrėjo (angl. freelancer) karjerą.

    VISAS ANIMACIJOS STUDIJŲ PLANAS (2020/2021 m.m.)

    Studijų programos anotacija

    Absolventas turi mokėti apibrėžti savo kūrybinių interesų lauką, formuluoti meninius tikslus ir pagrįstai pasirinkti meninės išraiškos priemones kūrybinio sumanymo įgyvendinimui. Argumentuotai pagrįsti naudojamas raiškos preimones. Gebėti kritiškai analizuoti savo kūrybą bei vertinti ją šiuolaikinio meno kontekste, perteikti informaciją animacijos srities specialistams bei plačiai besidominčiai auditorijai.Turėti karjeros vadybos sugebėjimų bei mokymosi įgūdžių, kad studijuoti savarankiškai. Studijų eigoje nuosekliai derinamas formuluojamų uždavinių sudėtingumas su atitinkamomis animacijos technologijomis. Studijuojama meno teorija ir praktika, atliekami animacijos kūriniai, siekiant profesinio meistriškumo.

    Profesinės karjeros galimybės

    Baigę studijas absolventai gali dirbti animacijos, grafinio dizaino studijose, reklamos agentūrose, televizijos studijose, kine ir kitose kūrybinėse industrijose, užsiimti individualia kūrybine veikla, dalyvauti meniniuose projektuose, animacijos festivaliuose ir konkursuose Lietuvoje bei užsienyje, tęsti studijas magistrantūroje.