• Naujienlaiškis
  • Annelies Slabbynck paroda „The ImPerfect Body“ | „NeTobulas Kūnas“

    Fizinių, psichikos ligų, traumų ir deformacijų vizualizacija yra svarbus autorės kūrybos elementas. Tokios temos kaip netektis, liga, gimimas ir mirtis yra subtiliai persipynusios su intymumu alsuojančiais sluoksniais, kuriuos menininkė tyrinėja savo kūrybos kelyje. Greta žavėjimosi žmogaus kūnu, jo sandaros sudėtingumu, ir jo tapatumo paieškų, įkvėpimo kūrybai ji semiasi iš asmeninės gyvenimiškos patirties, taip pat ji domisi medicinos ir tekstilės pasaulių istoriniais ištekliais.

    Savo kūryboje autorė daugiausia dėmesio skiria moters kūnui ir su juo susijusioms intymioms temoms. Jos kūriniai dažnai atspindi socialinę moters / mergaitės padėtį visuomenėje.

    Meninkei patinka (senų) tekstilės darbų estetika ir nuosaikumas. Iš vienos pusės, šie darbaijai yra tarsi tam tikros epochos liekanos, įkūnijančios nuostabų meistriškumą.

    Iš kitos pusės, šis rankų darbas simbolizuoja kantrybę, tam tikrus ritualus ir tradicijas. Jis tiesiogiai siejasi su universaliais, įvairiose kultūrose pastebimais žmogiškosios būsenos aspektais.

    Parodos atidarymas vyks rugsėjo 3 d., 18 val. VDA galerijoje „Artifex“ (Gaono g. 1, Vilnius). Paroda veiks iki rugsėjo 14 d.


    Annelies Slabbynck gimė 1968 m. Belgijoje.

    Būdama septyniolikos, ji įstojo į Alsto meno akademiją (Belgija), kur dvejus metus studijavo dekoratyviuosius menus ir amatus. Būsima menininkė studijas tęsė Gento Sint-Lucas vizualiųjų menų institute (Belgija), kur ji pasirinko keramikos specializaciją.

    Pirmoji menininkės pažintis su Kinija įvyko 1997 m., kai ji praleido keturis mėnesius Pekino centrinėje meno ir dizaino akademijoje. Vėliau ji gyveno ir kūrė tarp Belgijos ir Kinijos (Šanchajaus). Greta lipdinių iš molio, jos kūryboje vis svarbesnę vietą ėmė užimti tekstilė, vintažiniai drabužiai, medicininiai objektai ir eksperimentavimas su įvairiomis siuvimo technikomis.

    Iki šių dienų menininkės kūryboje dominuoja tekstilės / keramikos ir mišrių medijų kūriniai. Kūrėjos darbai yra eksponuojami įvairiose nacionalinėse ir tarptautinėse galerijose bei muziejuose. Nuo 2015 m. birželio ji gyvena ir kuria savo gimtajame Gente (Belgija).


    (EN) Annelies Slabbynck (Belgium) "The ImPerfect Body"

    03/09/2019 – 14/08/2019

    The visualisation of physical as well as mental diseases, injuries and deformities are important elements in Annelies Slabbynck art work. Themes such as loss, sickness, birth and dead are discreetly weaved into intimate layers which are omnipresent in her artistic journey. Besides artists fascination for the complexity of the human body and its identity search; authors creative inspirations are grown out of her own life experiences as well her interest in historical resources of the medical and textile world.

    Annelies Slabbynck artwork researches mainly the female body and it's related intimate body issues. The social position as a woman/young girl in the society is often strongly portrayed in artists art oeuvre.

    She prefers the aesthetics and sobriety of (old) textile objects which on the one hand 'unwrap' the remains of a time era and it's realisation of wonderful craftsmanship.

    On the other hand this manual work characterises patience, rituals and tradition for her; which relates directly to universal characteristics of the human condition within its various cultures.


    Annelies Slabbynck is born in 1968 in Belgium.

    At the age of 17 she starts an art education at the Academy of Fine Arts in Aalst (B). For two years she studies Decorative Arts and Crafts. She continues her art studies at the Higher Institute of Visual Arts, Sint-Lucas in Ghent (B), where she focuses on the mayor of ceramics.

    Her first encounter with China takes place in 1997, where she stays during a four months period at the Central Academy for Art and Design in Beijing. During the following years she’ll travel and live between Belgium and China; Shanghai. Besides working with clay, the use of textiles; antique garments and medical objects as well experimenting with sewing techniques, will take a more prominent place within her art oeuvre.

    Till present her work in the form of textile / ceramic and mixed media art; features in national and international galleries and museums. Since June 2015 she lives again permanently in Belgium; in her hometown Ghent.