• Naujienlaiškis
  • Kas lemia sėkmę mados pasaulyje? Turime idėjų ir meistriškumo, žinome, kas yra komunikacija, žinome ir kas yra prekinis ženklas, bet tai tik teorija. O kaip tai paversti sėkminga karjera? Kaip atrasti savo nišą ir kokia yra tarptautinė patirtis, leisianti pasiekti aukščiausių rezultatų Lietuvos prekiniams ženklams?

    PRISTATOME: pirmą Baltijos šalyse POLIMODA atstovų paskaitą! POLIMODA – tai tarptautinis prestižinis institutas, kuris jau antrus metus iš eilės yra paskelbiamas pačia geriausia mados aukštąja mokykla Italijoje ir penktąja pasaulio reitinge. Nepraleisk progos pamatyti tarptautinį mados verslo žinovą Niccolo Sbaraglia ir Lietuvos mados industrijos ekspertę Mariją Palaikytę. Paskaitos turinys kviečia pasisemti naujausių žinių apie pasaulinę mados industriją, o taip pat kaip atrasti savo vietą rinkoje, kaip vystyti mados verslą ir kas lemia asmeninę bei prekinio ženklo sėkmę.

    Šis renginys, tai - tarptautinė patirtis, pripažintų ekspertų patarimai ir praktinės žinios, kurios ateityje gali lemti ir Tavo sėkmę.

    Renginio data: kovo 22 diena, 16:00 val.
    Renginio vieta: : VDA parodų salės Titanikas ( I a. 112 auditorija, Maironio g. 3, Vilnius)

    Renginys nemokamas. Renginio nuoroda Facebook'e.

    RENGINIO PROGRAMA:

    Marija Palaikytė. „Sėkmė mados industrijoje: nuo idėjos iki (ne)realių vizijų įgyvendinimo“

    Paskaitoje: vaidmuo mados industrijoje: kaip atrasti savo nišą? Idėjos vystymas – prekinio ženklo kūrimas. Pavojai ir privilegijos. Sėkmės ribos? Ateities vizijos.

    Niccolo Sbaraglia. „Mados verslas: nuo protingo produkto iki tarptautinės sėkmės. Kaip sukurti ir vystyti mados verslą“

    Praktinė paskaita, atskleisianti tarptautinę patirtį, skirtą mados industrijos verslumo skatinimui.

    Paskaitoje: produkto kūrimo naujoji filosofija, grįsta kokybės vertybėmis – teorinė dalis bei dėstytojo pateikiami realūs gaminių pavyzdžiai, kuriuos bus galima apžiūrėti iš arti; produkto kūrimas nuo kūrybinio meistriškumo iki paklausaus dizaino; produkto komunikacija – nuo idėjos iki tarptautinės auditorijos; prekinio ženklo vystymas; mados industrijos verslumo subtilybės

              Renginio trukmė 2 val. + klausimai

    Niccolo Sbaraglia – POLIMODA dėstytojas, prabangos sektoriaus mados industrijoje ekspertas, besispecializuojantis prekinių ženklų komunikacijoje bei verslo vystymo ekonomikoje. Prieš tampant POLIMODA dėstytoju, aštuonerius metus Niujorke vystė net du savo mados prekinius ženklus “PLUMA” ir “T-project”. Prekiniam ženklui “PLUMA” vadovauja iki šiol. Tai ypatingo tarptautinio lygio pripažinimo sulaukęs prabangos aksesuarų prekinis ženklas, kurio klienčių sąraše tokios žvaigždės kaip: Rihanna, Jennifer Lopez, Julia Roberts, Katy Perry, Sharon Stone ir Gwyneth Paltrow. PLUMA papuošalai puošė viršelių herojus įtakingiausiems mados žurnalams: Vogue Italia, People Magazine, Marie Claire, GQ, Bullet ir the Untitled. Niccolo Sbaraglia savo karjeroje taip pat bendradarbiavo su tokiais mados industrijos vardais kaip Jason Wu bei Swarovski. Gimęs ir užaugęs Florencijoje, kuri laikoma itališkojo meno ir mados sostine, Niccolo tiki, jog būtent meno ir mados galia gali sujungti pasaulį bendram kultūrų dialogui.
    Marija Palaikytė – mados tendencijų prognozuotoja, „Vyrų Mados Savaitės“ organizatorė, radijo laidos „Mados misija su Marija Palaikyte“ bei straipsnių įvairiems Lietuvos leidiniams, tokiems kaip L’Officiel, 15min.lt, delfi.lt, zmones.lt  ir tt autorė. Nuo pat karjeros pradžios vysčiusi naują požiūrį į mados fenomeną plačiąja prasme, ji sėkmingai įgyvendina Lietuvoje atitikmens neturinčius projektus ir jau penkis metus dirba tiek akademinėje, tiek komercinėje srityse. Marija tiki, kad svajonės negali turėti ribų – tikslai taip pat. Svarbiausia yra aistra gyvenimui, drąsa svajoti, globalus matymas ir nuolatinės investicijos į tarptautinio lygio patirtį bei naujausias žinias.

     

    Organizatoriai: Marija Palaikytė – „Vyrų Mados Savaitė“, POLIMODA

    Partneriai: Vilniaus dailės akademija